AIJS inviterer til GENERALFORSAMLING

Tid: torsdag 02. februar kl 19.00

Sted: Domus Nova rom 365

Har du ikke fått sakspapirer tilsendt på mail? Gi beskjed til leder@amnestyjus.no, så ordner vi det!

Generalforsamlingen er vårt høyeste organ, og det er her rammene for arbeidet dette semesteret settes. På agendaen står blant annet forslag om vedtektsendringer og fastsettelse av de økonomiske rammene fremover. MERK at styret også fremmer forslag om navneendring for nettverket. Din mening om dette og de andre sakene er viktig!

Har du forslag til vedtektsendringer er det for enkelhets skyld fint om disse sendes inn skriftlig til leder@amnestyjus.no . Endringsforslag kan også fremsettes på generalforsamlingen. Forslag til nytt navn for Amnesty International Juridisk Studentnettverk er også veldig velkomment.

Vi serverer pizza og brus under generalforsamlingen.

Posted in Uncategorized | Tagged , , | Leave a comment